mandag 4. oktober 2010

Trappa er

...vekk... Eg måtte ta meg ei pause i syinga for å vise...

Sjølv om føn-vinden gir herlege temperaturar om dagen er det i dag slutt på kaffi-hygge på trappa.
Og eg er ikkje spesielt lei meg heller.

Sølve er ein skikkelig arbeidskar

 Eg elskar karar med kubein, sleggje og motorsag!
 Og slik ser det altså ut no. Back to basic...
På onsdag skal det gravast og i løpet av eit par veker støypast....ny trapp!

Snikkaren vi hadde bestil hadde overbooka, men vi skulle bli prioritert til våren.
Våren faktisk! Ja ja, ikkje så mykje å gjere med det. Snikkarar veks ikkje på tred for tida og er ein kresen så må ein berre vente...


8 kommentarer:

  1. Blir spennende å se hvordan det blir etter hvert. Har trekning på bloggen min, koselig om du har lyst å være med.

    Ønsker deg en flott uke, klem.

    SvarSlett
  2. Huff til våren --det var lenge å vente på ny trapp. Men må man så må man, og det blir sikkert kjempeflott til slutt. Gleder meg til å se -til våren:`)
    Ønsker deg ei flott høstuke!

    SvarSlett
  3. Sjå der!! Kor kjekt det vert om eit par veke, -for ikkje å snakke om resten til våren ;) Berre vent vinteren kjem til å gå som ein røyk!

    Også må'kje pausa verte for longe, regna i grunnen med at du sit å produsera for harde livet no :)

    Klem

    SvarSlett
  4. åååå kor deiligt!! De e so hærleg å få ting undagjort!!

    Så du ville være med på bestilling til mjuka tyger?
    Send meg ein mail innen tirsdag da med hva du vil ha...så kan jeg sjekke hva det kommer på. :)

    SvarSlett
  5. Det blir så bra når trappa kommer på plass!

    Fikk pakken i går! Tusen,tusen takk! Så stor pakke! Skal storkose meg på badet!. Posen er kjempefin! Men skulle eg ha den rosa E- en?

    Sendte deg ein e-post for lurer litt.

    Vil lage takke-innlegg på bloggen, men ville spørre deg først, om du har sendt posen feil.

    Ha ei fin helg! Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    Spennande husprosjekt dokke holder på med da. Men litt lenge å vente. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... :)
    Verte sikkert bra ja.
    Tusen takk for koselig helsing på min blogg. Eg var ikkje klar over at du hadde blogg. Skal legge bloggen din i bloggrullen min slike g får lettare kjike innom deg.
    Gikk det greit i helga for deg? Syns du er veldig flink å sy kjolar. Kan hende eg bestiller ein sommarkjole til minnste snuppa til våren :)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!

    Laget et lite innlegg for å si takk for gaven nå! Gjorde det litt enkelt for er uten internett.

    Har sendt E en, håper den har kommet fram!
    Har ikkje fått noen pose med F på enda så tok ikkje med den. Håper det er greitt fordet.

    Tusen takk for gaven!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  8. Ny melding!

    Hils Ellen og si tusen takk! For nå fikk eg den!

    Klem,

    SvarSlett