lørdag 16. juni 2012

Fotballkake

Eg fekk ein forespørsel tidligare i veka om å lage ei bursdagskake til kjekk liten kar som blir 4 år og som fortida er svært oppteken av fotball. Ingen problem sa ej...nåjess...

Hot Milk cake frå Miette er supergod og alltid bankers, heilt til i dag... Flate som eg kava! Ei dobbel oppskrift gjekk i bosset og dei to botnane eg enda opp med måtte steikast kvar for seg, må sei eg var litt stressa på eit tidspunkt eller to...puh.  
(Ingen rosa-blogging her, kun harde fakta, he he )
 Men kaka vart fin den. Ikkje så høg som eg ønska, men etter 6 tima baking, banning og kose-pynting (pyntinga er kjekkast) vart resultatet nokså bra. 
Så håpar eg berre den smakar bra også...
 Ballen er Rice Krispie treat og fylt med nonstop.


3 kommentarer:

  1. Å du verden!!! Litt av et strev skjønner jeg, men for ei kake!!
    Har noen råd til å spise et sånt mesterverk?
    Ei finfin helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Hei Tonje!
    Så utrolig flott kake, ja, der må du ha gjort en liten gutt overlykkelig!

    Ha ei flott uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. wow !! veldig tøff - gutten og de andre gjestene ble nok imponert nå :)))

    SvarSlett