mandag 23. februar 2009

Ny kjole

Sjøl om bloggen ikkje he blitt oppdatert på ei lita stund vil det ikkje sei ar ej he leie på "latsida". ej he våre en tur i Holmestrand på besøk men Ellen og på Moteuka i Oslo ilag med Heidi. VELDIG KJEKT, begge dela. Va en (laaang) tur innom Stoff og Stil i Drammen, trur Ellen vart litt lei... Anyhow, 1,5 m stoff til 30 kr!!! Ej måtte berre gå litt amokk da! Dermed he ej fornya både min og Cathrine sin stoffstabel betraktelig, GLEDA MEJ!
Ej he laga mej en kjole til. Deilig å ha på til kvardagsbruk
Stoffet har eg kjøpt på Stoff og Stil i Bergen. Bråtet til ermar og hals har eg strikka av Tynn alpakka på pinne nr 4. Til pynt har eg hekla ei lang remse med luftmaskar som eg har dandert rundtomkring på kjolen og sydd fast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar