torsdag 18. februar 2010

Mi morsdagsgåve

...vert publisert seint, men godt...
Det var dårlig med feiring på søndag då vi brukte dagen i bil på veg heim frå Bergen. Det var ei lynvisit, men vi fekk litt tid til å reise inn til byen på laurdag. Ein av mine favorittbutikkar er Vrimmel. Stortsett for dyr fo mi lommebok, men av og til... ;o)  Butikken bugna sjølvsagt over av herlegheiter, og eg fell pladask for denne regnkåpa. Nydelig!
Eg sette mine søte dådyrauge i Bonden å vifta med augevippene så mest eg greidde, "det er morsdag i morgon..." sa eg med mi vakraste stemme. Han berre smilte tilbake, "du må ha hatten også" sa han i det han drog opp visaen. Eg var ikkje sein å be. Vi ba om å få det pakka inn slik at gutane skulle få gi meg morsdagspresang.
Sjøl om eg viste vel kva som var i pakken gleda eg meg sinsjukt til å opne den når eg kom heim! Og jett om eg var fornøgd med morsdagsgåva mi da??? :o) No ventar eg berre på mildvèret så eg får brukt denne herligheita.

4 kommentarer:

  1. grattis med nytt regntøy,nydelig det var,an sikkert brukes om det ikke regner å.
    fint blde av deg.
    klem fra sylvia
    som ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. For en snill mann du har...det var kjempesøtt:)
    ha en flott dag
    klemmer ivei:)

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    Så fin den var :) Kjempe søt:)
    Skal si du var heldig med morsdags gaven ;)
    Og skjerfet var utrolig fint:) Det blir brukt masse, av meg og av minste tulla, som også synes det var fint :)

    Ha en flott kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  4. For en nydelig jakke du har fått i gave! Heldiggrisen!! Den kledde deg godt.. takk for koselig kommentar på bloggen min:-) Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett