mandag 23. august 2010

Strykemerker


 Strykemerke av gratis vintagebilder lasta ned frå nettet.
Eg brukte Canon easy-print og velde 9 bilder pr side og  printa ut på T-shirt transfer kjøpt på Clas Ohlson, syns det vart ein grei størelse på merka. Eg tok eit kvitt bomullslaken og strauk hifix på baksida og bileta på framsida og klipte ut.

Tok måla på merket og stingsette eit lite broderi.
Bomma litt på eine sida men pytt pytt...
Tok matpapit over når eg strauk det på, men det kan vere ein idè å stryke det på frå baksida då det er nærast limen. Hugs likavel å legge matpapir over bilete så det ikkje smittar over på strykebrettet og øydelegg både det og tingen.

Min lille pose passa akkurat på ei boks som eg har pennar og div i. Nice!

Kom forøvrig ein "beite" kalv til i dag. Eller rettare sagt, vi henta han heim i dag. Han var ikkje fødd idag for å sei det slik, sikkert ikkje i går heller....uuups!


7 kommentarer:

  1. ååå så fin pose du har sydd, den ble jo bare såååå søt !!! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk hos meg, og masse takk for koselige kommentarer.

    Har ikke prøvd å lage strykemerker, men det så jo ikke så vanskelig ut. Må testes det, tror jeg.

    Ønsker deg en strålende tirsdag, klem.

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte strykemerker du har laget. Blir en perfekt kurv å ha penner i :-) Og gratulerer med beitekalven ;-) Bra det gikk vel.

    SvarSlett
  4. Sjå der ja, kor flott!!! Ej også fann symaskina mi igjen i kveld ;)
    Va i grunnen litt rart ditta, -jobba med nokre bilder i kveld ej også. Hmmm, ka det neste vert mon tru... Klem

    SvarSlett
  5. Så vacker påse du har sytt! Strykbilder är roligt att pyssla med.
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  6. Den var jo skikkelig fin :) Fikk lyst til å lage sånn jeg og :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så fiiine strykemerker!

    Jeg bruger:

    http://www.ikastetiket.dk/no/strykemerker

    http://www.ikastetiket.dk/no/merkelapper

    De er koselige

    Ine

    SvarSlett