søndag 22. august 2010

Syrom

Eg har ombombelert på syrommet mitt for å få plass til ei ny bokhylle. Ikkje at eg hadde bokhylla, men eg hadde ei formeining kva eg var ute etter så eg flytta rundt på borda med tanke på å ei bokhylle skal på plass snarast.
Eg sjekka litt på Finn.no og bruktbutikken, men fann ikkje noko, for eg ville helst ikkje ha ei ny-ny.
Då eg tilfeldigvis nemde det for nokre veninner kunne Siw fortekje at ho hadde ei ståande på mørkeloftet, den kunne eg få dersom den passa, den var luta furu, men det ordna eg kjapt meinte ho ;o)  Den passa!  -Og jepp, grunning og to strøk med måling same kveld. Perfekt!
Tusen takk Siw!
Eg var ikkje sein med å fylle den opp.

Pga av plassmangel i dei andre hyllene mine har stoffa lege i stablar litt her og der,
men no er dei altså på plass.

Deilig med luft og god oversikt!

Og her sit eg no 
Bloggen er slått opp på Til deg♥- innlegget mitt for å lese alle som har meldt seg på.
Klokka på veggen er den eg skal gi vekk, måtte sjekke om den virka ;o)
Bonden lurte på kvifor i alle dager eg ville gi den vekk, han syns den var fin!
...hm...tenkte eg...-syns du??? Eg vart faktisk svært glad for eg trudde ikkje at han brydde seg noko særlig. Vel vel, klokka har eg allereide lova vekk så no er eg altså på klokkejakt. Ha ha ha, kanskje eg skal rådføre meg neste gong ;o)

Har du ikkje meldt deg på enno?
Klikk på bilete i margen til venstre og meld deg på. Eg håpar å ha ihvertfall 50 påmelde før eg når det magiske talet 22222.

Eg har laga strykemerker i dag, trur det vert veldig bra.
Då dette innlegget vart litt longt skal dokke få sjå dei neste gong.


1 kommentar:

  1. Hei Tonje
    Dette ble kjempefint, og så heldig at du fikk den flotte hylla :) den ble flott på rommet ditt … Klokka er bare nydelig, jeg krysser fingrer og tær for at jeg kanskje vinner… hihi.. Ønsker dere alle en flott uke som kommer, klem fra Mette

    SvarSlett