lørdag 1. juni 2013

Mari+Roar

I høve bryllaupet til Mari og Roar fekk eg det ærefulle oppdraget å lage bryllaupskaka deira. Tusen takk. Dei hadde veldt seg ut fredag 31. mai som sin bryllaupsdag, noko som viste seg å vere eit klokt valg for i dag har det bøtta ned...
 Kaka er ei ekstra mørk sjokoladekake fyllt med rørte og friske bringebær, sjokoladekrem og fransk smørekrem med vanilje og kvit sjokolade.
 Trekk og pynt i marsipan.
Gratulerer så mykje med overstått bryllaupsdag og håper kaka smakte :)

1 kommentar:

  1. hei. Denne kaken så bare aldeles nydelig ut. Du kunne ikke sendt meg/lagt ut oppskriften? Jeg skal nemlig lage dåpskake til min datter og dette er første gangen. Jeg har veldig lyst lage en mørk sjokoladekake med bringebærmousse og sjokoladekrem (2 lags kake) for så å kle den med hvit marsipan + pynt. Har du kun brukt smørkremen på toppen av kaken og rundt for at marsipanen skal sitte og for at det ikke skal skinne brunt igjennom, eller har du 3 lag (et lag hver med bringebær, sjokolade og smørkrem)? Vil sjokoladekaken skinne igjennom den hvite marsipanen, slik at jeg bør bruke hvit smørkrem utepå kaken under marsipanen eller kan jeg bruke sjokoladekremen? evt har du oppskrift på en god smørkrem som kan passe eller tror du bare vanlig krem kan passe også?? ALLE tips tas i mot med STOR takk :)

    MVH Hanne

    SvarSlett