onsdag 5. mai 2010

Min nydelige konfirmant

Søndag 2. mai var den O-store konfirmasjonsdagen.
Konfirmantane på Sæbø 2010.
(Sondre står i midten)
Glade for endelig å vere ferdige, berre det beste att, selskapet!

Vi hadde, som tidligare nemt, selskapet på Rekkedal Gjestehus.
Ferdig pynta til oss.
Broderte bordkort til go-kart kjøyraren min.
Snakka meg om å lage seg arbeid..
Men guten vart strålande nøgd då ha såg kva eg hadde laga til og det var sjølvsagt det som var det viktigaste.

Ein enkel borddekorasjon som passar til ein gut.
Dei svarte greinene er blåbærlyng som eg farga svart med blank Quick-spray.
Ellers består den av div strå, greiner, svarte steinar, kvite- og ein grøn nellik, små søte ornitugalum og grøne symbidiumar. Dekorasjonen er laga av ei anna fllink Tonje. Bordpynten ellers var enkle grøne klokker av symbidium i små glas og kvite lys. Enkelt og greit.
Konfirmasjonskaka må sjølvsagt stå i stil med resten...
Konfirmasjonskaka har eg laga sjøl.

Eit ekte sunnmørsk kakebord
Må vere såpass til eit selskap på 28...

Min nydelige konfirmant
Det var ein kjempeflott dag som eg håper Sondre vil hugse som ein flott konfirmasjon.
Vi glømte sjølvsagt å ta bilete ute så i morgon må guten dressast-opp igjenn for ny fotoshout.


4 kommentarer:

  1. Hei Tonje
    Så kjekt å sjå bilder :) og gratulerer igjen så mye med konfirmanten! – nydelige bilder av det flotte bordet, og av blomster og bordkort… Og for noen kaker, her skulle no vi ha vært ja, i alle fall min kjære ;o) og marsipankaka som jeg regner med at du har laget selv er bare fantastisk – dette kan du ;o) Flott gutt du har, her gleder vi oss til å se flere bilder fra den store dagen :o) hils alle sammen fra oss, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Nydelig både bord-dekking og kaker...mine tenner spring i vatn....

    Klem:-))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med konfirmanten!
    Nydelig dekket bord og en flott kake!!! Flink du:o))

    Ha en strålende Torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulerer med konfirmanten. Det var nok en flott og minnerik dag. Og den flotte kaka da. Hadde aldri jeg klart.
    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett