fredag 21. mai 2010

På to hjul

Konfirmasjonspengane her "endelig" fått bein å gå på, eller rettare sagt, fått to hjul...

Han har sjekka Finn og AutoDB kvar dag og i går vart den O-store dagen!
Ein Yamaha DT 125 cc (lett motorsykkel) Lykke! Ihvertfall for han.

Då sykkelen sto i Ørsta med Pappaen var lysta svært lita til å kome heim til Rekkedal i dag. Dermed var det berre ein ting å gjere, Mamma mått kjøyre den heim... Puh, nokre år sidan eg har kjøyrt sykkel ja... Men no er sykkelen komen til gards og guten er strålandes nøgd.
Då hjelmen hans er litt liten og han ikkje har fått kjøpt seg utstyr enno kjøyrer han no rundt i lånte "fjøyr" frå ne mor.

Blogginga har ikkje stått på prioriteringslista i det siste då eg har brukt mesteparten av mi ledige til til å tenkje og sy ting til Nilsbuda. Den skal forøvrig opne neste helg og eg har ein god del att før eg kan kome med første leveranse. Nokre nydelige dagar vèr-messig har vi òg hatt og dei har blitt prioritert ute men hovudet ned og rompa opp. Har eit par nye bedd på lista i år og dei andre er no nyrenska. No skal eg ut å spade litt meir før sola gjeng ned. Det er stortsett meld dritvèr heile pinsa så eg må nytte finevèrsdagane ute.

3 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Litt lenge siden sist nå, men blogging har ikke stått mest i fokus her i gården heller :)

    Så stolt han ser ut der på sykkelen :) Tenker det er kjempe stas ja :)

    Håper du får en nydelig pinse :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. He he, greit å ha ne mor ;)

    Og no kom syværet ditt også, kos dej på loftet vidare!

    SvarSlett
  3. Hei på deg :o)
    Tusen takk for hilsen. Ja, her sitter vi også å ser på Melodi Grand Prix ;o) tenkte jeg skulle blogge litt ved siden av alle innslagene... Heia Didrik og NORGE!!! håper dere har det bare bra, hils guttene dine, og ha en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett