lørdag 1. mai 2010

Frå Mette

fekk eg denne awarden. (Faktisk for ei lita stund sida...)


Det fyl med ei lita utfordring, men den står eg over for no.

Eg må berre beklage at eg ikkje har vore så mykje på nett for tida. Konfirmasjonen nærmar seg med stormskritt og sjøl om vi skal ha selskapet i lødå på Gjestehuset er det ymse som må ordnast i heimen likavel. 

 Konfirmasjonskaka har fått marsipanlok, men står fortsatt uten pynt. Karamellpuddingane står i kjøleskapet og konfirmant-kappa er ferdig stroka. I morgon (eh..i dag) satsar eg på at golva vaskar seg sjølve (les: Bonden) og då er det ikkje så mykje som står att, glatte over eit par skjorter og nokre dressar. Verdas beste svigermor tok hand om bunadsjortene før ho opereste handa si tidligare i veka og løfsene har ho i frysaren.
 Er den noen sak? 

 Eg fekk Pokalen fordi eg er, i følge Mette, kreativ og fortjener den.
Tusen takk, du er alltid like søt :o) Vi saknar dokke i helga!

Dersom du du har lyst på denne Pokal-awarden er den din fordi du fortjener det. Kvifor? 
Fordi du les dette...

Ha ei fortreffelig helg!


2 kommentarer:

  1. gratulere med flott pokal,
    åå så nydelig et sted å ha konfirmasjon,
    ønsker deg lykke til med den,
    å ha en riktig fin 1Mai.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. For et fantastisk selskapslokale!
    Håper dere har hatt en flott dag!

    SvarSlett