søndag 24. mai 2009

"Nye" stolar

I går var det bakedag, i dag har det vore trekk-om dag. Den kvite stolen har vi to av. Den var i utgangspunketet lakka furu, men med to strøk kvit maling, vatt, stoff og ein stiftepistol endra den drastisk utsjånad. Den andre kvite stolen, som ikkje er bilete av, får berre ei ny stolpute...
Kontorstolen min, som eg hadde på rommet mitt heime, var gått litt ut på dato...
Bordet i bakgrunnen er det fine bordet som sto i kjellaren til Svigers som eg så gjerne ville ha. YES, he he !
PS: Ho strauk sjorta mi òg. ;o)
Tove hadde akkurat eit innlegg på bloggen sin om fargevalet til "Frøken Midtimellom", rosa, rosa, rosa... Vel, slik er det her med minstemann. Grønt, grønt, grønt!
Derfor var han berre sånn halveis nøgd med den nye stolen sin, den kunne godt vore meir grøn, heilt grøn, berre grøn...
Stoffet er ei gardin som eg kjøpte på Herlighet til 50 kr, kjøpte to...
Har nokre tankar om kva eg skal bruke resten til, men det får bli ein annan dag.
Setet på min stol er trekt i eit mjukt lyst stoff frå Enzo. Stoffet til ryggputa er ei gardinprøvehøgd som eg kjøpte for 70 kr. Hurra for billig stoff!
I dag har eg også flytta alt stoffet frå vaskerommet og div andre plassar i huset til det nye rommet. Det var eit lite sorteringsarbeid, men no har eg nesten oversikta over kva eg eigentlig har. Fantastisk deilig med eit slikt rom. Det er ikkje heilt ferdig enno, men dokke skal få sjå fleire bilete der i frå ganske snart.
Nyt den siste kvelden av longhelga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar