onsdag 10. juni 2009

Sovesofa...

Denne sovesofaen fekk eg då vi flytta i nytt hus då eg var 10 år. Den har altså fylt meg i maaaange år. Den har stått på rommet til gutane, men no vert den sofa/gjesteseng på mitt rom. Så for å passe inn måtte den få ei lita oppgradering.
Tre strøk kvit måling, ny madrass og ei sommardyne/strandteppe som eg kjøpte i fjor. Teppet er blomstrete på andre sida. Dei blomstrete putene kjøpte eg i fjor, men har ikkje komt i bruk før no.
Ein dag eg var på Moa kom eg over eit lite tilbodstorg på Jacobine,
der fann eg to stripete puter og to store dukar i same serien til ein latterlig pris! Love it :o)
Og slik ser den ut i dag.
Veit ikkje om den alltid blir sjåande slik ut (strandteppet må nok bli med oss på ferie i år også), men den tek seg mykje betre ut no tykkjer eg.
Ha ein god onsdag!

3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så nydelig blogg du har!!!

    Ha en strålende dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Først må jeg takke for kommentaren jeg fikk hos deg. Blomster gjør mye for sjela, så jeg har planer om å kjøpe flere i morgen:) Man har ikke godt av å gå for lenge med negative tanker så jeg må sprite meg selv litt opp snart tenker jeg.

    Jeg ELSKET stoffene du hadde kjøpt, syns det der ble superfint. Utrolig hva maling og nytt stoff kan gjøre med et møbel...helt utrolig.

    SvarSlett
  3. For en forandring!! Ble skikkelig lyst og sommerlig..skjønne de stoffene var. Artig å gjøre slik kupp innimellom!! Ha en fin helg!!!

    SvarSlett