onsdag 11. mars 2009

Bya-tur

Eg overtalte gutane til å "skippe" SFO i dag å bli med meg ein tur til Ålesund. Sølve har fått seg to par nye sko. Sander var for opptatt med å sjå i eit Lego-blad, så han var ikkje interessert i verken sko eller anna, dermed; ingenting på han i dag... Men han har fått sjekka ut leikebutikkane for å lage ønskeliste til bursdagen sin.

Noko av det ej kjøpte i dag. Såpekopp med stett og karaffel i plast med skru-lokk frå Lisbeth Dahl, Sylteglas frå Bloomingville, pakkeband frå Panduro og brett frå Rice.

Brettet såg eg i forrige utgåva av Rom 123 eller Bolig Pluss (abonnera på begge så eg blandar alltid...) å syns det va så fint, og i dag fann eg det! Det va nok meininga at eg skulle ha det... Såpekoppen med stett har eg leita etter heilt sida eg var i Holmestrand. Ellen hadde en slik ståande på badet, og eg vart sååå misunnelig! Karaffel i plast! Supert! Så den MÅTTE eg berre ha! Søte servietta i vårlige fargar. Å to små luktelys... Det lukta fantastisk godt, lukta heite "rein bomull". Tente dei på kjøkkenet å no lukta det snart over heile etasjen, kanskje litt mykje.....??? Kjøpte noko til, men kan ikkje røpe det i dag.... EG ER SÅ FORNØGD MED DET EG HAR FÅTT I DAG!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar