tirsdag 17. mars 2009

Ein vanlig dag midt i veka...

NEI! Det er 17. mars! Min bursdag, heile 33 år i dag Slik såg det ut når eg opna ytterdøra i dag tidlig. Ikkje mykje som minne om vår-stemning her... Bursdagsgåve til meg sjøl...

Tre puter i deilig velour.

Den brune passar egentlig ikkje så godt i sofen min, men eg syns den var så fin at eg berre kjøpte den også. My birthday! Den passar ihvertfall ilag med dei rosa putene...mulig dei ikkje blir i sofaen så lenge...

Kake til meg...

Oreo-kake. Kjempegod!

Og så flotte gåver eg har fått, eg er jammen heldig!

Frå gutane mine fikk eg dette settet med ull-undertøy, deilig!

En søt sydvest frå Cathrine og ein skjønn oppsats frå Lisbeth og Ellen.

Tusen takk til alle sammen for gåver og helsingar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar