mandag 31. august 2009

Sesongpremiera...

på Grey`s Anatomy vart ikkje som forventa kan eg vel trykt seie...
Eg sprang febrilsk opp og ned med kundeservice på tråden for å greie å stille inn parabolen, men det dama sa eg skulle gjere virka ihvertfall ikkje! Ho kunne forøvrig ikkje bruke kompass heller... 7 grader vest er på ein måte 7 grader vest, ikkje så mykje eg får gjort med det.
*
I staden for TV har eg  brukt kvelden til å sjå innom diverse bloggar, alltid kjekt :o), fått strikka litt og sett litt meir i boka Sjarmerende gjenbruk. God bok ;o)
*
Ellers så har eg ikkje så mange oppdateringar å kome med. Helga som eg hadde gleda meg enormt til gjekk ikkje slik som eg hadde tenkt då det plutselig (fredag etter jobb) dukka opp ei varetelling på Eurospar som eg ikkje var informert om. 
Oppmøte søndag kl 9, puh... 
Helga var kjekk den altså, vart berre tatt litt på senga i kassa på Spar då eg fekk spørsmål om eg var klar til søndag... Klar var eg, til sykkelløpet på søndag... Fekk med meg alt likavel :o)
Sykkelløp i et regnvèr som var heilt ubeskrivelig. Kven hadde sett på krana og tatt helg?
Alt og alle var klisj våte, men kjekt var det likavel.
På  Hjørundfjordportalen kan du sjå bileta.
*
Laga forøvrig ei veldig god plommesylte på laurdag. Den skal eg kome tilbake til då eg trur eg må lage eit eige innlegg om sylte-dilla mi ;o) 
*
I morgon vert det ein tur til Moa til ortoped med Sander og kjenner eg meg sjøl rett blir det nok ei runde innom dei faste butikkane. Tenker vi svippar oss til Langevågen først og ein tur på Emmas Verden ho har vist fått inn så mykje fint sidan sist så det må sjekkast ut.
*
Tenkjer det ikkje vert så lenge til mitt neste innlegg som mitt forrige, men som sagt, her er det så mykje som skjer om dagane, håper det roar seg snart...
*
Då bikkar vi snart til september og somaren er offisielt over, men vi tek gjerne imot ein nydelig haust! Eg satsar likavel på fleire heimekveldar inne då vert det nok litt fart på sakene.
*
Måtte sette inn * for å få mellomrom...

1 kommentar:

  1. Oi, dette var kjedelig for deg. Var en spennende episode. Men, kan hende du får sett den senere. Håper du får med deg dagens episode da. :)

    SvarSlett