fredag 24. april 2009

DVD-korg og TV-benk

Sander trengte ei korg til å ha alle spela og DVD`ane sine i. Eg har leita mest over alt, men har ikkje funne noko som passar. Til slutt, etterå ha tråla både internett og andre butikkar, kom eg til å tenke på at eg hadde nokre store støvlett-øsker liggande. Den eine passa PERFEKT!
Forsterka i alle hjørner med gaffa-tape.....og resultatet. Øska er trukke med ein duk frå Princess.
TV-benken frå Jysk var luta furu (har desverre ikkje før-bilde). Med to strøk god gamaldags super miljø-uvenlig oljemaling, S0502-Y, vart den kjempefin! Og den nye spel/DVD-korga kunne ikkje passa betre. Den har faktisk plass til 54 cover.
Dei nye romma i kjellaren nærmar seg ferdige. Fleire møblar som skal målast og litt listing er det stortsett som står att. Bilete kjem etterkvart.
Dei nye romma i kjellaren nærmar seg ferdige. Fleire møblar som skal målast og litt listing er det stortsett som står att. Bilete kjem etterkvart.
Då vert det Hjortegryte på meg og mine i kveld. Ha ein fortreffelig fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar