fredag 3. april 2009

Ein fantastis dag

Eg har planta både inne og ute i dag. Det er så deilig! Når stemorane er komt i krukker og kar ute er det VÅR! Og men det fantastiske vèret vi har att i dag er det ihvertfall vår ute. Det var det ute, enda...her kjeme inne...
EG HAR GJORT MEG EIT KUPP PÅ "FINN"
Betalte ein slikk og ingenting for desse. Dei kom i posten i dag og eg er så nøgd! Veit ikkje kva eg skal bruke dei til enda, kva som helst eigentleg, dei er jo sååå dekorative. I kveld fikk eg endelig gutane på trua til å måle påskeegg!
Liggande passa Zalo- saftflaske stativet perfekt til egg-tørkestativ. Entusiastiske ei lita stund, så vart eg visst sittande att åleine.
Resultatet av eggmålinga skal dokke få sjå i morgon.
Det vart litt mykje på ein gong dette her, men det har som vist vore ein kjempe fin dag med mange "begivenheiter" å blogge. Så i staden for å legge ut fleire innlegg samla eg det heile.
Førebuinga til bursdagsselskapet til Sander er under kontoll. Muffinsane er ferdig steikte, pølsebrøda tatt opp av frysaren og skillingsbollane ordnar Svigermor. Vèret som vi bestilte ser også ut til å dukke opp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar