mandag 27. april 2009

Nokre målingsprosjekt...

ER FERDIGE!!! Eg vert så ivrig når eg først hiv meg rundt at gløymer eg heilt å ta før bilete. Skal prøve å skjerpe meg litt på det... Denne kommoden var luta/olja furu med treknottar. Etter tre strøk med måling og nye knottar i glas... TADA!
Veit ikkje heilt kvar eg skal plassere denne, derfor står den midlertidig på det gamle rommet til gutane som skal bli loftstove/gjesterom og mitt hobbyrom. Kjempefin vart den!
Bokhylla til gutane var òg luta/olja furu. Etter tre strøk med kvit måling ser den slik ut:
Bokhylla står i gangen midt mellom dørene inn til roma deira slik at dei begge skal ha fri tilgong til bøkene. Kol-teikningane av gutane skal opp på veggen...

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så flott kommoden ble!! Litt hvitfarge gjør alltid underverker!!

    Legg bildene til venstre når du laster de opp, da kan du legge de ved siden av hverandre etterpå.

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett